مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

مسابقه...مسابقه....

1391/11/19 20:43
نویسنده : مامان مهربد
161 بازدید
اشتراک گذاری
سلام دوستان گلم

دوست عزیزم مامی آوید جون من رو به یه مسابقه وبلاگی دعوت کرده .ممنونم مامی عروسک کوچولو

و اما سوال مسابقه......واسی چی برا دلبنداتون وبلاگ درست کردین؟؟؟؟

منم در ابتدا مث خیلی از مامانای دیگه واسه ثبت خاطرات و روزاهای کودکی مهربد جونم این وبلاگ رو درست کردم و فکر میکنم که در آینده مهربد و کلا هر کدوم از بچه هایی که وبلاگ دارن واسه ثبت کودکیشون از این کار ماماننشون خوششون بیاد

و اما دلیل مهم دیگری که واسه این کار داشتم بیماری cfبود که مهربد هم از سه و نیم ماهگی درگیرشه و دوست داشتم و دارم که از طریق وبلاگ مهربد جونم هم خودم اطلاعات مفیدی درباره این بیماری بدست بیارم و هم اگه کسی خواست در حد توان و دانسته هام بهش کمک کنم و تا حالا هم خدا رو شکر دوست خوبی مث محمد آقا پیدا کردیم چون مهربد نه اولین و نه آخرین کودکی که   cfداره البته من به عنوان یه مامان و یه بنده کوچیک از خدای مهربونمون میخوام که هیچ کودک و خانواده ای رو در گیر هیچ بیماری خاصی نکنه.آمین

مهربد عزیزم امیدوارم که روزی با توجه به مطالب این وبلاگ بدونی که من و بابا با توکل به خدا و بدون هیچ منتی و از سر عشق به تو، تمام توانمون رو در بهبودی روز افزون تو بکار بستیم و میدانم که تو هم قدر دان این عشق خواهی بود فرزندم

و فکر کنم همه مامانا هم میدوننن که نوشته های وبلاگ فقط در بر گیرنده دقیقه ای از لحظات شیرین با شما بودنه.. چون در هیچ دنیایی چه واقعی و چه مجازی نمیشه درباره ی هدیه ای که خدای مهربون بهمون داده به طور کامل توصیف کرد

محصلمهربد عزیزتر از جانم فراوان دوستت دارممحصل

و اما قانون مسابقه دعوت کردنه سه مامان دیگس که منم

مامان آرسام جون

مامان مهزیار جون

و مامان پریسا جون

رو به ادامه این مسابقه دعوت میکنم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)