مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

ما اومدیم😃

1402/2/1 11:31
نویسنده : مامان مهربد
187 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱ اردی بهشت ۱۴۰۲
روزها و شب ها رو تکراری و،سخت اما با امید میگذرونیم
یه گروه تلگرامی داریم با مامانایی که دلبنداشون مبارز هستن با بیماری #cf
دیشب با یکی از عزیزتریناشون صبحت رو شروع کردم که ایشون یاد و خاطره این وبلاگ رو واسم زنده کردن
وقتی این جمله رو گفتن بهم که (من وقتی خبر بیماری دخترم رو گفتن و سرچ کردم و وب مهربد رو دیدم و خوندم آروم شدم) انگاری که دنیا رو به من دادن
صبح پاشدم و دیدم یه مامان دیگه پیام گذاشته واسم که میشه آدرس سایت رو بدین منم بخونم
باز هم خوشحال شدم که بتونیم امید رو پخش کنیم
اومدم یه سر به وب کمی خاک گرفته مهربد کردم
البته که مهربد خودش گاهی میاد سر میزنه و مطالبی رو میخونه
توی آمار وب دیدم بیشترین بازدید برای بخش #سی_اف بوده
بازهم خوشحال شدم که تجربه هام رو یه زمانی که این بیماری رو بزور توی سرچ گوگل می‌دیدی، نوشتم که منتقلش کردم
.
.
مهربد الان ۱۱ سال و ۳ ماه و ۱۰ روزشه
کلاس پنجم
حالش خوبه
میام اینجا دوباره
خودش رو هم میارم
به اشتراک میزاریم روزمرگی های یه پسر مهربون رو که تلاش کرده برای داشتن یه زندگی سالم
میایم و تجربه هامون رو میگیم
از سال هایی که نبودیم
از روزهایی که پیش رو داریم
اینجا رو بیشتر از اینستا دوست دارم
اما پیج مهربد رو هم اینجا مینویسم واستون
@instagram:Mehrbod.mashhadinejad
دوستتون دارم
زود زود میایم
من و مهربد با هم 🥰🥰

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آویناآوینا
1 اردیبهشت 02 16:09
خوش اومدی خوشحال میشم من رو هم دنبال کنی خاله