مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

می خوایم بریم جشن...

1391/11/9 10:12
نویسنده : مامان مهربد
154 بازدید
اشتراک گذاری
سلام. ظهر میخوایم بریم توی خونه خلاقیت و بازی لی لی که متعلق به خاله ساره جونه ،چون جشن میلاد پیامبر و امام جعفرصادقه ،و فردا هم که خونه خاله شهناز که همسایه مامان جون میشه جشنه، وقتی از دوتاش برگشتیم خاطراتش رو مینویسم برات عزیزم .الان هم من دارم کارای خونه رو میکنم و تو هم خوابی.پس تا فرداشب.........

بعدا ادامه نوشت:خاله اومد دنبالمون . رفتیم کمک برا تدارکات جشن و تو هم کمی نق نقو و همش بغل من و در آخر هم توی بغلم خوابت برد. جشن خوبی بود و جای بقیه کوچولوها خالی ..راستی خاله هم که دستگاه حباب ساز آورده بود و روشن کرده بود منم تورو بردم و خیلی با حبابا بازی کردی و خوشت اومده بود.

اینم عکست که از بس نق زدی خوب نیافتاده

 

روز میلاد هم که یه بارون فوق العاده و شدید و زمستونی اومد که الحق عیدی خوبی از طرف خدای مهربونمون بود .تو پیش بابا یه ساعتی موندی و من خونه یکی از همسایه ها که جشن و دعا بود یه سر زدم بعد هم که باهم رفتیم خونه خاله شهناز همسایه مامان جون اونجا هم عالی بود.

چهارشنبه هم  بعد از ۲ ماه از به دنیا اومدن ریحانه جون نوه عموی من رفتیم خونشون برا چشم روشنی من و تو بودیم و مامان جون و خاله ساره و مینو وخاله فاطمه و صنم و زن دایی و متین و توهم که بیش از ۲۰ بار از پله هاشون رفتی بالا ومن به دنبال تو.عزیزم اینو تاحالا نگفته بودم که این مدت یه کم شیطون شدی

راستی جمعه هم دعوت آقاجونیم تا با زن عموی جدیدت و بقیه بریم دیلم. حتما کلی خوش میگذره .البته توی پست دیلمی برات ماجراهاتو مینویسم

خورشید، محمد است و صادق ماه است
خورشید همیشه با قمر همراه است
یعنی که ولادت امام صادق
در روز ولادت رسول الله است
عیدتون مبارک
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)