مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

تولد کفشدوزکی مهربد جون

1391/11/1 19:34
نویسنده : مامان مهربد
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان.خدا رو شکر تولد کفشدوزک کوچولوی من مهربد جون هم به خوبی و خوشی برگزار شد من میخوام توی این پست وسایلی رو که برا تولدش آماده کرده بودم بزارم تا هرکدوم از دوستان عزیز خواسن ازش استفاده کنن.چون که من خودم خیلی زیاد از دوستان مجازیم ایده های خوب گرفتم مخصوصا از ژورنال دنیای نفیس که ممنونم از همشون.

مهربد عزیزم که میخواد به مامان کمک کنه

کارت دعوت کفشدوزکی...به ترتیب مراحل

کلاه تولد کفشدوزکی

خوش آمد گویی کفشدوزکی

نوش جان شام

چند مدل کفشدوزک

دفتر یادگاری

عدد ۱ کفشدوزکی

ساعت تولد کفشدوزکی

کارت تشکر کفشدوزکی

happy birthdayکفشدوزکی

لباسهای نوزادی مهربد جونم

تقویم۱۳۹۲+شکلات+گوشواره کفشدوزکی برا دخترا+برچسب واسه پرا=گیفت تولد

 

ظروف پذیرایی

نمای تزیین دیوار

کلیپ عکسهای مهربد

مهربد جون عزیز دل مامان و بابا

واما منوی شام هم شامل ماکارونی..سالاد الویه...سوسیس بندری..فلافل +مخلفاتش بود

اجرای برنامه هاهم اول کلیپ عکسای مهربد رو گذاشتیم و بعد بساط شام رو راه انداختیم و بعد مراسم تولدو بعدهم میوه و کیک و دادن گیفت ها و نوشتن یادگاری بود.

امیدوارم که به مهمونامون خوش گذشته باشه .

مهربد مهربانم تولدت مبارک

 ماجرای تولد هم توی پست قبلیه.حتما بخونیدش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)