مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

چندتا عکس از فروردین 93

1393/1/27 9:8
نویسنده : مامان مهربد
470 بازدید
اشتراک گذاری

سال 1393 مبارک

خدا رو شکر یه سال خوب رو شروع کردیم و تا به امروزش که خیلی خوش گذشته بهمون .امیدوارم برای همه عزیزان همینطر بوده باشه و تا آخر سال هم ادامه داشته باشه.

امروز یه سری عکس از مهربد میزارم و به زودی میام راجع به شیطونی ها و شیرین کاریهاش مینویسم.

فــــــــــــــــدایــــــــــــــــــ خنــــــــــــــــــده هاتــــــــــــــ

مهربد در حال رنگی کردن تخم مرغ های عید

اینم دست کار مهربد جون در دو سال و دو ماه وهفت روزگی

آقا مهربد کنار سفره هفت سین سال 1393

مهربد عاشق سیب زمینیه.نـــــــــــــــوش جـــــــــــــــــــونت

و اما ماجرای این سیب زمینی آبپز.یه روز میخواستم الویه درست کنم وقتی سیب زمینی ها آبپز شد گذاشتم پیش مهربد پوستش رو بکنه.چون همیشه دوس داره توی کارا کمکم کنه و منم دیدم که این کار ازش برمیاد رفتم سراغ یه کار دیگه .بعد از چند دقیقه مهربد صدام زد مامان مامان این قلبه.....منم هی میگفتم چی ...تا اینکه سیب زمینیه رو آورد پیشم  و بهم نشون داد و دوباره گفت این قلبه و بله منم نگاش کردم و دیدم وای واقعا مثل قلبه و خلاصه کلی ذوقیدم و هی ازش  عکس گرفتم .و خداییش پی به دقت و هوش بچه ها بردم .خدایا شکرت بابت همه چی.......

اینم سیب زمینی قلبی مهربد

توی این روز هم من روفرم عکس گرفتن بودم هم مهربد خیلی حال میکرد که ازش عکس میگرفتم منم سو استفاده کردم و کلی عکس ازش گرفتم

مینو جون و مهربد جون در حال قایق سواری توی پارک

دیلم.ساحل زیبای خلیج فارس.جشنواره شن بازی که با خانه خلاقیت و بازی لی لی رفته بودیم و خیلی هم عالی بود و خوش گذشت

تقدیم به تو که نمیدانم در خاطرت میمانم یا یرایت خاطره میشم، دوستت

دارم نه به خاطره انکه دوستم بداری به خاطره انکه لایق دوست داشتنی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)