مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

شام خوردن و شام دادن

1392/3/18 8:42
نویسنده : مامان مهربد
641 بازدید
اشتراک گذاری
سلام.

خدا رو شکر بازم با خبرای خوب خوب اومدم.....

خواهر زاده عزیزم معین آقا دبیرستان تیزهوشان قبول شدند و خیال همه به خصوص مامانش رو تا حد زیادی آسوده کرد...معین جون هم در مرحله اول از شیرینی دادناش واسه این موفقیت ،من و مامانش و خودش و ستایش  و خاله فاطمه(آبجی دومی) بدون حضور هیچ بچه ای دعوت کرد شام پیتزا .خیلی خوش گذشت مجردی رفتن.آخه بعد از به دنیا اومدن مهربد اولین دعوتی بدون مهربد بوده که رفتم.بچه ها هم پیش مامانم بودند و خیال هممون راحت بود ما هم یه هدیه کوچولو دادیم معین و انشاله هدیه بهترش روز جشن تولد13 سالگیش که 27 خرداده و مامانش میخواد به مناسبت قبولیش این دو رو یکی کنه.......معین عزیزم از صمیم قلب خوشحالم که به اولین هدف بزرگت رسیدی..موفق باشی

دیشب هم که خانواده مامانم اینا +دایی اینا(بابای همسری)رو به شام دعوت کردیم بیرون خونه بودیم ، 35 نفری بودیم وبه خاطر عروس و داماد جدید بود  ،که گفتیم بقیه هم بی نصیب نمونن.خوش گذشت و جای شما عزیزان خالی بود....

دارم وبلاگ خانه بازی و خلاقیت لی لی رو هم مدیریت میکنم خوش حال میشم بهش سر بزنید و ما رو از نظراتتون مطلع کنید.http://lili91.niniweblog.com/ 

یکشنبه هم که از طرف خانه بازی و خلاقیت لی لی رفتیم دیلم، جشنواره شن بازی .به من و همسری که کلی خوش گذشت ولی مهربد از شن و دریا خوشش نمیاومد ،میترسید پاش رو بزاره روی شن ساحل..برا دیدن کل 

عکسا و جشنواره همون وبلاگ خانه خلاقیت و بازی لی لی رو ببینید.


یه فکرایی توی سرم هست که دارم پیگیریش میکنم، میخوام یه تغییر و تحول تو دکور خونه بدم،  حالا توی ست رنگی که میخوام انتخاب کنم موندم .الآن رنگ سالن و آشپزخونه قرمز و زرشکی و طیف این دوتا توی خونمونه. میخوام کلا از این رنگا بیام بیرون...پیشنهاد شما چه رنگیه ؟؟  واسه 1-سالن   2-آشپزخونه  3-اتاق خودمون   4-اتاق مهربد  حتما راهنماییم کنید که موندم توش حسااااابی.....منتظرم ها..

توی پست بعدی که میخوام شیرین کاریهای فوق العاده این مدت مهربد رو بنویسم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)