مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

ارادت ما به امام جواد(ع)

1391/7/25 12:22
نویسنده : مامان مهربد
233 بازدید
اشتراک گذاری
امروز شهادت حضرت جوادالائمه ،امام بخشنده و مهربانی که تمام وجود مهربد عزیزم را مدیون بخشندگی او هستم .امامی که من زندگی مهربد را نثار ایشان میکنم وامیددارم که این بزرگوار نیز که واسطه ای باعظمت میان ما و خدای بزرگ هستند الطاف و محبت و بخشش خود را از مهربد و ما دریغ نکنند و شفای مهربد را برای ما به ارمغان بیاورند.

من قبل از بارداری مهربد خواب دیدم که یه پرچم سیاه که روش نوشته یا جوادالائمه رو به دیوار خونه زدم چند وقت بعد از این خواب رفتیم مشهد و دقیقا پرچمی رو که توی خواب دیده بودم توی بازار رضا دیدم وخریدم و از اون موقع تا حالا هرسال که توی خونه روضه امام حسین داریم میزنمش به دیوار و به خاطر خوابی که دیدم بعضی مواقع هم به مهربد، آقا جواد هم میگیم ولی برخی آشناها همیشه صداش میزنن جواد و این براش یه افتخاره.دیروز هم به مناسبت شهادت امام جواد یه نذری کوچولو انجام دادم


امام جواد (علیه السلام) :
تا هنگامي که سپاسگذاري بندگان ادامه دارد افزايش نعمت هاي خداوند قطع نميشود.


شهادت مظلومانه ي اون حضرت رو به همه ي دوستداران اهل بيت عليهم السلام تسليت مي گم .

شهادت باب الحوائج امام جواد علیه السلام تسلیت باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)