مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

مهربد خط خطی +چیزای دیگه

1392/2/9 9:59
نویسنده : مامان مهربد
169 بازدید
اشتراک گذاری
سلام .شنبه شب عمه نسرین و دیانا اومدن خونه تا من و عمه مشغول صحبت بودیم و تو  و دیانا توی اتاق بازی میکردین دیدیم صدای گریت اومد .دویدم سمتتون که دییییییییییییییییییییییییییییدم دیانا با اون دست کوچولوش  دوتا لپ تو رو چنان خنجایی زده که همینجور مونده بودیم چیکار کنیم . دو تا لپت شده بود عین لبو .قرمز و متورم و خط خطی.

مهربد پس از خط خطی شدن به دست دیانا(شب وقتی که زیر شیر خوردن خوابیدی و من به صورتت روغن زدم)

اینم که دیانا خانم عامل خط خطی شما

بابا که اومد خونه و دیدت نمیییییییییییییییییییی دونی چقدر ناراحت شده بود از این وضعت و عمو هم که اومد دنبال عمه و تو رو دید خیلی نارحت بود و میگفت نمی دونم چی بگم .خلاصه با با هی به من میگفت حواست کجا بود و منم که گفتم چی شد و دیگه چی میشه کرد . شب که خواستی بخوابی روغن زدم بهش و صبح که بیدار شدی خدا رو شکر خیلی بهتر بودی این دو روز هم هی کرم زدم و الان بهتری.

دوشنبه هم میریم تهران تا جمعه.ای دفعه خیلی سوالا از دکتر دارم.

شیرکاپریلون هم که میخوردیتا 2 خردادتاریخ داره و تموم شده توی بازار و تاریخ جدیدش رو هم وارد نکردن.حالا دکتر داروخونه میگه اشکال نداره چند ماه از تاریخش گذشته باشه و بهش بدی ولی من باید از پزشکت بپرسم

با چند تا مامان باباهایی که بچه هاشون cfدارن تماس داریم(ثمین جون-محمد حسین جون-آقا محمد-یکی دیگه هم هست که هنوز باهاشون تماس نگرفتم و به زودی میگیرم)امید وارم بتونیم با کمک هم باری از دوش همدیگه کم کنیمو به هم کمک کنیم

نمیدون واسه روز مادر برا مامان جون و مامان بزرگا چی بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمعه هم که بدون بابا با خاله ها و دایی و مامان جون رفتیم دیلم البته کنار دریا نرفتیم چون 7 عصر رسیدیم و تا 9 شب بازار بودیم و بعدشم برگشتیم و برات چند تا لباس خوشکل و خوشتیپ خریدم.تنت کردم حتما عکساشو میزارم

عروسی عمو هم که قراره توی باغ تسنیم باشه

دیشب هم بابایی موهات رو کوتاه کرد و شدی پسر خوشکل مامان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)