مهربد جونمهربد جون، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خانه سبز ماخانه سبز ما، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

مهربد مشهدی نژاد

مرد کوچک مهربان

سوغات های خاله+چیزای دیگه

1391/8/9 21:6
نویسنده : مامان مهربد
635 بازدید
اشتراک گذاری
سلام.  ساره جون که از تهران اومد برا مهربد خیلی سوغات آوردمحصل.حالا مینویسم بعد عکساشم میزارم.یه کتاب حمام آورد آخه چون مهربد هم عاشقه کتابه هم حمام.یه بلوز شلوار قرمز و سیاه با پاپیون سیاه که خیلی نازه. یه کلاه که مثل کلاه باباجونه مهربده که عکس مهربد و باباجونش با کلاه رو هم بعدا میزارم.یه کلاه و شال گردن زمستونه خوشتیپ. یه شونه و آینه وبرا منم یه کفش راحت و یه بسته سوهان قم آورد.داقعا دستت درد نکنه خواهر خوبم..مهربد:منم میگم مرسی خاله جووووووووون 

مهربد چند وقتیه که حسابی شیرین کاری میکنه و دل من و باباش رو میبره .الهی فدات شم پسر نازم

مثلا امروز صبح زود قبل از اینکه باباش بره سره کار بیدار شده و باباش که میخواد ماشین رو از پارکینگ خونه ببره بیرون صداش میزنه هبا،هبا.دورت بگرده مامان که امروز هم دو سه بار هی بهم گفتی م م م

تا بابایی رو هم میبینه در هر شرایط و حال و هوایی باشه میپره تو بغل باباش البته باباش هم خیلی بهش محبت میکنه ولی در کل اسم مهربد برازندته عزیزم چون واقعا مهربونی.عصر هم که ۲ ساعت رفتی خونه عمو غلام و زن عمو گفت خیلی خوش اخلاق بودی آفرین پسرم

چند روز هم هست مهربدی تلاش میکنه که پاشه سر پا و چهار دست و پا بره،حالا کی خوب انجام بده خدا داند

راستی رویا جون هم عروس کوچیکم که سه ماهه بارداره خدا بهش رحم کرد طفلک نزدیک بود بچش سقط بشه ،دو روز بیمارستان بستری بود خدا رو شکر که حالا خوبه.ایشاالله که همه نی نی ها و بابا و ماماناشون سلامت باشن

دیگه عرض خاصی نیست فقط حالا که من دارم این رو مینویسم مهربدم خوابه و شوهر جان هم صبح ساعت ۷ که رفته دانشگاه هنوز نیامده من هم کل امروز رو پای اینترنت بودم البته یه کیک خوشمزه هم درست کردم +سالاد الویه شما هم بفرمایید نوش جان کنیدمحصل.اینو گفتم که خدا نکرده کسی فکر نکنه من تنبلم

میلاد امام هادی(ع) هم بر همه مبارک باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)